خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/10/22 - 17:48
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
گودرزی:

بیمارستان کوثر بروجرد حدود 90 درصد پیشرفت داشته است

نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: بیمارستان کوثر یکی از مطالبات مهم بازنشستگان و جامعه کارگری شهرستان بروجرد است که انتظار می رود زودتر آماده ارائه خدمت به همشهریان قرار بگیرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، عباس گودرزی  در حاشیه بازدید میرهاشم موسوی رییس سازمان تامین اجتماعی کشور از بیمارستان کوثر بروجرد اظهار کرد: بیمارستان کوثر یکی از ‌پروژه‌های بهداشتی و درمانی در دست اجرا در شهرستان بروجرد است.



وی افزود: حدود سه برابر افزایش مساحت درمانی در این بیمارستان وجود دارد تا با تمام استانداردهای درمانی مورد استفاده بازنشستگان، کارگران و عموم‌مردم باشد.



گودرزی بیان کرد: هم‌اکنون این پروژه دارای پیشرفت بیش از ۹۶ درصدی است که امیداوریم به زودی تکمیل، تجهیز و به بهره‌برداری برسد.



نماینده مردم بروجرد در مجلس عنوان کرد: بیمارستان کوثر یکی از مطالبات مهم بازنشستگان و جامعه کارگری شهرستان بروجرد است که انتظار می رود زودتر آماده ارائه خدمت به همشهریان قرار بگیرد.



این نماینده مردم در مجلس گفت: با بهره برداری از این طرح درمانی فرصت های شغلی بسیاری برای شهروندان بروجردی فراهم خواهد شد.



گودرزی یادآور شد: امیدواریم در سفر رییس سازمان تامین اجتماعی کشور به شهرستان بروجرد، موضوع بازسازی اداره تامین اجتماعی شهرستان براساس استانداردهای روز بررسی و پیگیری شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 355306
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار